31 października 2016 Udostępnij

Durable - biurowi wizjonerzy

Niewiele jest firm, które tak poważnie podchodzą do prowadzonego przez siebie biznesu. Durable to miejsce, gdzie przywiązuje się ogromną wagę do perfekcyjności produkowanych i sprzedawanych produktów wierząc że profesjonalnie przygotowana prezentacja to droga wiodąca do sukcesu. 
 

Marka Durable i jej oferta


Zalążek firmy Durable powstał prawie 100 temu, kiedy Karl Hunke i Wilhelm Jochheim założyli jedną z pierwszych firm produkujących metalowe fiszki. Firma odniosła niebywały sukces - w niecałe dziesięć lat zatrudniano blisko pięćdziesięcioro pracowników, nabyte zostają także własnościowe pomieszczenia biurowe i hale produkcyjne. Przełomowym momentem w rozwoju firmy Durable jest wynalezienie specjalistycznej teczki, w której możliwe jest przechowywanie arkuszy papieru bez konieczności ich dziurkowania. Firma była stale powiększana i miała coraz więcej filii w różnych miastach Europy. W 2001 założone zostają filie w Australii i USA. W 2003 roku nadana została pięcioletnia gwarancja na produkowane przez Durable wspomniane wcześniej specjalistyczne zaciski na kartki papieru. Obecnie firma uzyskała wiele prestiżowych nagród i certyfikatów poświadczających, że działalność jest zgodna z najbardziej wymagającymi certyfikatami środowiskowymi. 

 

W ofercie Durable są nie tylko słynne teczki z klipsem, ale także wiele produktów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdego profesjonalnie wyposażonego biura. Produkty posegregowane są w cztery starannie nazwane kategorie - porządek i organizacja, informacja i prezentacja, organizacja na biurku oraz wyposażenie biurowe i zakładowe. 

W pierwszej kategorii, jak sama nazwa wskazuje, znajdują się głównie teczki (także te, dzięki którym Durable tak się rozsławiło), koszulki, przekładki do segregatorów czy produkty samoprzylepne, takie jak etykiety, karteczki, paski, indeksy czy listwy. W drugiej kategorii są piktogramy, tabliczki przydrzwiowe, prezentery i stojaki czy specjalistyczne ramki magnetyczne DURAFRAME. W trzeciej kategorii można znaleźć wszystkie niezbędne produkty potrzebne do zarządzania organizacją na biurku. Są to głównie produkty do czyszczenia monitorów, telefonów, tablic i innych kurzących czy brudzących się powierzchni oraz szeroko pojęte akcesoria na biurko. Wybór jest bardzo szeroki, to przede wszystkim pojemniki z szufladami, podkładki na biurko, specjalistyczne obrotowe wizytowniki, pojemne stojaki na przybory biurowe i przyborniki, dispensery z taśmą, pudełka na karteczki, kosze na śmieci, nożyczki czy podpórki i stojaki. Kolejna kategoria obejmuje elementy wyposażenia biur. Są to przede wszystkim meble (dokładniej - meble mobilne, czyli głównie wózki czy stoliki wielofunkcyjne lub komputerowe). W tej kategorii znajdują się też profesjonalne kosze na śmieci, skrzynki na klucze, apteczki, koszyki na zakupy, popielnice czy kasetki na pieniądze. Można tez tutaj znaleźć podkategorię dla usług kateringu dla biur, szkół czy innych organizacji. Wybór jest naprawdę ogromny i z pewnością każdy będzie w stanie znaleźć odpowiednie wyposażenie biur swoich pracowników. 

 

mechanizm skoroszytowy


Mechanizmy skoroszytowe Durable


Wśród wyjątkowo rozbudowanej oferty Durable wyróżnia się kilka najczęściej zamawianych produktów. Są to między innymi specjalistyczne mechanizmy skoroszytowe. Już na pierwszy rzut oka wyróżniają się one od konkurencji - opatrzone są metalowymi wąsami do zaginania oraz polipropylenową twardą listwą pokrywającą. W tych mechanizmach można przechowywać wcześniej dziurkowane dokumenty czy arkusze papieru. Taki mechanizm pasuje do większości standardowych segregatorów, nie musisz się więc martwić, że będziesz musiał zmieniać cały swój już raz dokładnie przemyślany system archiwizowania dokumentów. Wystarczy zamówić, a Twoje faktury, dokumenty, rachunki, paragony, wyciągi z konta czy bilingi telefoniczne staną się raz na długi czas imponująco uporządkowane!

Rozmiar jednego mechanizmu to 150 x 38 milimetrów, natomiast dziurkowanie to rozstaw 60/80 milimetrów. Przez sklep internetowy można zamawiać po 25 różnokolorowych mechanizmów w jednej przesyłce - taka ilość zdecydowanie wystarczy do zarchiwizowania miesięcznych faktur przychodowych średniej wielkości przedsiębiorstwa. 
 

spinacze do biura
 

Rola spinaczy powlekanych w biurze
 

Kolejnym wartym wspomnienia produktem firmy Durable są spinacze powlekane. To nic innego, jak znane nam wszystkim aluminiowe lub miedziowe spinacze, przy czym w Durable są one powleczone kolorowym, polipropylenowym tworzywem. Dzięki temu takie spinacze nie zostawiają śladów na spinanych dokumentach, w przeciwieństwie do aluminiowej lub miedzianej, ostrej struktury, która pod wpływem siły nacisku na spinane kartki bardzo często zostawiała półokrągłe, wgniecione ślady. Jeśli mamy do czynienia z ważnymi dokumentami, na przykład z wielomilionowymi umowami z naszymi klientami, to wiemy jak ważne jest, by dokumenty były w nienaruszonym i jak najbardziej możliwie eleganckim stanie.

W Durable specjalistyczne powlekane spinacze są standardowej wielości 26 miimetrów. Można zamówić minimalnie 20 opakowań po 300 sztuk spinaczy w każdej. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że w naszej korporacji nie zabraknie tych ważnych elementów uporządkowanego, biurowego życia.
 

Wykorzystanie ramek magnetycznych Durable
 

Jeden z ważniejszych elementów oferty firmy Durable to ramki magnetyczne. Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się nowoczesny sposób organizacji biura tak, by otaczały nas nie tylko porządek, ale też piękne, wesołe kolory nadające każdemu dniu spędzonemu w biurze sens. Ramki magnetyczne to nic innego, jak specjalna folia różnej wielości (w zależności od potrzeb - najczęściej zamawiane są te pasujące na format A4), która ma ramkę zawierającą w sobie magnes. Jak to działa? Otóż, przykładasz folię z kolorową ramką do specjalnej, magnetycznej tablicy, i... gotowe! Teraz wystarczy tylko wsunąć dokument, który chcesz specjalnie wyróżnić na tablicy magnetycznej, na przykład grafik wynoszenia śmieci wśród pracowników, dyżury wyciągania kubków ze zmywarki lub nazwiska teamleaderów, których grupy szkoleniowe wyrobiły maksymalny kwartalny target. Możliwości jest ogromnie wiele, ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

Jest bardzo wiele kolorów ramek, które możesz zamówić. Taka ramka może wisieć w firmowej stołówce, nad Twoim biurkiem lub na przykład w toalecie, jeśli znajdziesz odpowiednio istotny powód. Możesz zamówić ramki, które odpowiadają kolorystycznie Twojemu logo. Ramki magnetyczne mogą być stosowane zarówno pionowa, jak i poziomo - wszystko zależy od tego, jakiego rodzaju informację chcesz umieścić na tablicy. Ramki magnetyczne mają wiele rozmiarów - A6, A5, A4 i A3. Podstawowe kolory, spośród których możesz wybrać, to czarny, czerwony, ciemnoniebieski, metaliczny szary oraz pomarańczowy. Możesz również, jeśli masz taką potrzebę, zamówić ramki magnetyczne z serii SECURITY. Są to specjalne ramki, w których można umieszczać znaki ostrzegawcze - ich kolor to na przykład charakterystyczne, naprzemiennie używane żółty i czarny, które znamy ze znaków ostrzegających o niebezpieczeństwie. 

 

Redakcja wyposaz-biuro.pl